God Jul och Välkommen

God Jul

Ja, nu är dopparedagen här och alla småungar blir tokigt glada när de ser ett Call of Duty 4 under granen. I alla fall får vi väl hoppas det är CoD4 något av paketen innehåller. Så God Jul på er alla!

Samtidigt kan jag väl passa på att välkomna er hit. Tidigare har jag legat relativt lågt med min sida, men igår passade jag på att skriva en liten post på sveriges största (och enda?) CoD-community sida, CallOfDuty.se. Tänkte att det var dags att lite nytt folk hittade hit.

Koddblogg är således en sida driven av mig, Chefen. Den är vad jag kallar "frispråklig", vilket innebär att jag skriver vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Jag är inte rädd för att trampa någon på tårna och jag behöver inte gå någon mellanväg för att tillfredsställa den stora massan. Koddblogg tar självklart upp det roligaste som finns med att sitta framför en idiotisk dator 24/7, nämnligen den med tävlingsinriktade delen inom gaming och då speciellt inom Call of Duty 4. Här kommer du hitta vanliga nyheter, rykten, intervjuer, täckning av turneringar o.s.v. Det som inte snackas om här är inte värt att snackas om alls.

Koddblogg är tänkt som ett komplement till CallOfDuty.se, ingen konkurrent. Helt enkelt av den enkla anledningen att detta inte är en community på samma sätt som CallOfDuty.se. Hos Koddblogg registrerar du dig inte, inget forum exsisterar, inga spelservers, ingen IRC-kanal. Den enda samlingspunkten (om man nu kan säga så) är den här sidan och de kommentarer ni, som mot all förmodan besöker den här sidan, gör.

Alla som vill skicka in "pressreleaser", tips, rykten eller egentligen vad som helst som är relaterat med CoD4, är välkomna att göra så till [email protected]. Och ni som håller på med något intressant, bli inte rädd om det dimper ner ett e-mail från Chefen på Koddblogg.

Så lägg till http://kodd.blogg.se till dina favoriter, spara RSS:en och släng ut den på er hemsida. Spread the word, för här kommer Koddblogg.

Tack för ordet, och åter igen, God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0