blogg.se suger

Som jag förklarade igår (läs mer här) har blogg.se's system haft en hel del downtime på sistonde som hindrat en från att uppdatera sidan. Mitt i mina uppdateringarom CoD5, EMS etc. inatt skedde det igen, så till er som försökte besöka sidan men fann den nere så var inte du den enda dessvärre..

image157

Och ja då, nog har tanken slagit mig både en och ytterligare tio gånger att jag ska byta host, men är man ingen sponsrad rikeknös får man ta vad man har. Vi får se vad som händer framöver, men klart är att jag inte lär ha koddblogg kvar här om det ska fortsätta som det sett ut nu. Har ni några bra förslag kan ni alltid maila dem till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Fredde

Byt host då. Vad är problemet?

2008-02-10 @ 10:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0