Det ensamma lejonet släpper halvdan fragfilm *

image125Snipern i Belgiens stolthet - Belgien LowLandLions har släppt en fragfilm och självklart kände man sig tvungen att direkt dra hem den. Såhär på nattkröken ska jag även försöka mig på en suddig recension.

Det första jag tänker på är att FOVen är alldeles för låg (antagligen för att nå någon slags dramarurgisk effekt). Det andra är att det är en väldigt dåligt fejkad widescreen. Sen börjar jag må lite illa för jag sitter för nära datorn. Därför rekommenderar jag alla som planerar att se denna film att sitta en bra bit ifrån datorskärmen för att inte må lika dåligt som jag gjorde. I min mening är det skillnad på bra frags och randomfrags, skaparen av filmen verkar inte hålla med mig. Vem som har rätt låter jag vara osagt.

Det går dock inte att förneka att filmen ser mycket bra ut med knivskarp bild och häftiga klipp, men jag ser inte ett enda exempel på att spelaren bakom duken har mycket till spelhjärna, något som i min mening är premierande för en s k "skrytfilm". Jag vill däremot inte förringa insatsen av en "mindless fragger" då det ofta är dessa som vinner matcher, men man måste komma fram med bra mycket bättre scener än dessa om man vill leka HeatoN.



På det hela taget, och trots en mycket snygg klippning till trots, blir det slutgiltiga betyget: Pinsamt L3`Stevy!

Men med tanke på hur stort utbudet är av fragfilmer just nu så kan man nog gott dra hem skiten i vilket fall som helst så..

Ladda ner:
Stevy - The lone Lion (Tek9)

*UPPDATERING*
Uppdaterat med stream av filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0