Fragfilm: ClowneN

image143Svenske Sverige ClowneN som till vardags spelar i minst lika svenska Sverige Stormtroopers Sweden har släppt en fragfilm. StS och ClowneN själv är kanske inte känd för att tillhöra topp-skitet och många kanske tycker det är ganska lätt att vifta bort det faktum att han ens släppt en fragfilm. MEN, denna film visar CoD4 i all sin prakt - precis som man skulle drömt att det såg ut samtidigt som man hade 125fps och man såg sina motståndare bra för det. Så även om nu inte filmen drunknar i snygga frags, sjuka stunt-hopp, underbar editering eller perfekta hs så bör man nog ta en titt i alla fall. För det är såhär CoD4 alltid skulle ha sett ut - om livet var perfekt..

Attero of Vicis - ClowneN


Snyggt jobbat! Chefen är grymt nyfiken på ClowneNs film-cfg som måste klassas som den bästa hittils - och är du (ClowneN) villig att dela med dig av den så kan jag väl hinta om att [email protected] inte är långt borta.

Relaterat:
StSweden.com
#sts-clan @ QNet
Ladda hem hela filmen

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra jobbat clownen!

2008-02-06 @ 08:49:29
Postat av: benganlol

digitalvibrance 3000 så ser det ut så där chefeN

2008-02-06 @ 11:11:52
Postat av: SkyFly

Fett nice. Vill ha cfg

2008-02-06 @ 13:20:43
URL: http://xvera.se
Postat av: ClowneN

Trevligt att filmen hittat hit med :)
cfgn jag använder är inget specielt utan ni som gör filmer bör se till att köra med exec enable_art.cfg i spelet då det förändrar spelets färger grymt mycket.

Sedan kör jag lite tillägg i vegas.

2008-02-06 @ 15:22:12
Postat av: gau

Ett tips.. kör cl_Avidemo 90 och sen rate 2.7 i vegas. Gör sån otrolig skillnad på fpsen på filmen utan att sega ner det.. det ser mycket lenare ut.

2008-02-06 @ 18:16:01
Postat av: gau

Playback rate 3.0 fungerar också. Jag använder mig av 2.7 eftersom jag inte får ut alla 90 frames:en.

2008-02-06 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0