mp_cs_aim_map_usp & mp_cs_aimmap2

Svenska kart-fanatikern Sverige Segerik har varit i kontakt med Chefen för att visa upp sina första aim-kartor för CoD4. Det hela handlar om remakes av gamla populära CS-kartor. Segerik får själv förklara..

"Enda sen Call of Duty 4 släpptes har jag längtat tills det släpptes en aim-map. Man brukade ha väldigt roligt med kompisarna på lan när man var noob och lirade Counter-Strike och jag ville uppleva samma sak i CoD4. När väl mod toolsen släpptes, vilket tog ett tag, började jag hålla på lite smått för att försöka fixa ihop en bana. Jag började direkt att göra en remake av aim_map2 då den är väldigt enkel designmässigt. Sen dess har jag fixat ihop ytterligare två kartor och även dom är från Counter-strike. Flera är dessutom påväg. Självklart skriver jag också i README vilka level designers som har gjort banorna från början då all credit ska gå till dom."

Nåja, all credit kanske inte ska gå till dem, för de var ju endå inte de som gjorde versionen till CoD4. Men i vilket fall som helst kände man sig såklart lockad av att testa kartorna. Segerik har hittills släppt 3 olika, men Chefen var snål för en gångs skull och valde att bara göra förhanstittar på 2st utav dem.

mp_cs_aim_map_usp


mp_cs_aimmap2


Att notera är att kartorna är gjorda för Search & Destroy. Om ni slänger upp någon aim-karta på er server, hör av er till Koddblogg så man kan berätta det för andra. Ni når mig såklart på [email protected]

Ladda ner:
mp_cs_aim_map_usp
mp_cs_aimmap2
mp_cs_aim_awp (inte visad, men det är en karta mer gjord för snipers)

Kontakta Segerik:
[email protected]
#vildur @ Qnet.

Kommentarer
Postat av: Laien

Ser najs ut. Ska tankas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0