Första CoD4-fragfilmen ett faktum


Jag trodde det skulle dröja innan jag vart tvungen att använda mig av den australiska-flaggan men ack vad fel jag fick. För nu är den första riktiga framfilmen här, ja - det har självklart kommit några tidigare, men detta är den första fragfilmen som faktiskt är tillräckligt bra att ens nämna. Och bara för att visa hur långt ifrån vi i europa har varit med våra värdelösa försök till fragfilmer så råkar denna komma från andra sidan jorden. Det är nämnligen två spelare i ett av Australiens bästa lag, image85 Qlimax Crew som gjort filmen och står för fragsen, snipern image85 obez och assaulten image85 tEEKK.

I och med att detta är den första CoD4-fragfilmen värd att ladda ner tänker jag inte ge den något betyg - för det finns egentligen inte mycket att jämföra med. Låt säga att det just nu är världens bästa CoD4-film, men det säger ju ingenting i dagsläget. Kort och gott - filmen är bra, 9 minuter och 30 sekunder lång på ett ungefär. Snipern är duktig, skön snabb musik, dugligt intro, bra kvalité men inte direkt överdjävligt bra redigering - dock helt klart värd att se.

Ladda hem:
Back 2 Back II (384MB - qlimax-crew.com)

Kommentarer
Postat av: Hjals

Tycker faktiskt den var bra. Najs med första COD4-filmen åtminstonde. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0