Koddblogg i rubrikerna

Det kan nästan börja kännas som att Koddblogg funnits med länge nu men så är ju faktiskt inte fallet. Knappt en månad gammal har dock fler och fler börjat hitta hit och det tackar man för. Mer mail än någonsin trillar in till [email protected] med tips om nyheter och mestadels mycket bra konstruktiv kritik. Nu har Koddblogg och undertecknad kommit så långt att man nått rubrikerna för första gången på riktigt.

Det är Sverige Erika från FPSgaming.se som tog kontakt med mig och hörde efter hur läget står till - och hur konstigt det än nu göra det så kommer det här lite citat från intervjun med mig själv.

"Q: Vem är Chefen?
A: Jag är Chefen =) Vilken vanlig person som helst egentligen som har glädje av att skriva (och det mycket). Anser mig relativt insatt i diverse klan-scener men idag har CoD4 mitt största fokus och därav Koddblogg

Q: Spelar Du CoD själv?
A: Ja, såklart =) Fast tillhör kanske inte någon av dem bättre. För att se till att Koddblogg fortsatt ska vara frispråkig (d.v.s. inte ta någons parti från ruta 1) så spelar jag heller inte i någon seriös klan utan fokuserar mig mer på att skriva om andra. Blir bättre så helt enkelt.
"

Så dyk över direkt till FPSgaming.se och läs resten vet jag. Samtidigt kan jag påminna er om FPSgamings välgörenhets-cup som kör igång den 23/2, läs mer här.

Läs hela miniartikeln om Koddblogg:
På FPSGaming.se såklart

Kommentarer
Postat av: fpsgaming.se|Erika

(cupen kör igång 23 februari, (inte januari) =)

2008-01-18 @ 19:16:10
URL: http://www.fpsgaming.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0