Dignitas droppar lukZar

image259Enligt högt uppsatta källor inom Europa Team-Dignitas kommer laget inom en snar framtid släppa spelaren Slovenien lukZar då han inte haft tid att träna tillräckligt mycket. Detta kan vara anledningen till Dignitas minst sagt medelmåttiga resultat, nu senast på CDC4 där laget åkte ut mot Europa Tek9.
Vem laget kommer ta in är inte klart, men jag sätter mina pengar på att det blir en britt. Ryktet går även att en andra person i Dignitas kommer att få foten, återkommer när jag har mer info om detta. Det kan ju trots allt vara bara ett rykte.

Relaterat:
Team-Dignitas.org

Kommentarer
Postat av: hemlisen

jag tror på black, för han är emo..

2008-03-06 @ 19:24:19
Postat av: Chefen

Det är inte black.

2008-03-06 @ 19:28:14
Postat av: hemlisen

mick är det inte, för han lever för sitt dignitas, samma med raz, då måste det vara plazma som har tröttnat!

2008-03-06 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0