Druidz presenterar EmiZ

Druidz

Precis som Koddblogg berättade här om dagen är det Sverige EmiZ som går in i Sverige Druidz och tar Holland obamas plats nu när man vill satsa svenskt (läs mer). Nu har man dessvärre tappat Sverige bleffex enligt dem själva p.g.a. motivationsbrist, detta innebär således att sökandet efter en 5:e går vidare samtidigt som man hintar om att man redan har en lösning på gång.

image340Samtidigt passar Druidz på att lägga ut schemat för sommaren och man vädjar även till scenen i sig att mogna till och hålla spydiga kommentarer för sig själv.

"I'd also like to say that we experienced alot of abuse from opponents we met againts our female players and we havent cared so much about it but it's getting out of hand and we will not accept any of theese acts anymore. They are players like everyone else and you guys who say all kinds of stuff should be ashamed of yourselves and maybe think over your life.

After a good performance in the multiplay.co.uk's i33 tournament we hope to keep that level with this new team. We got a busy time ahead of us with lots of bootcamps and lans. With 4 bootcamps before the eXperience and i34 I think we will be ready to take on the top teams. With EmiZ good teamplay and excellent aim and ingame IQ I think she will help us to become a team in the top 10 rankings.
"

För mer info och schema se:
Druidz.se
#druidz @ QNet.

Kommentarer
Postat av: Numse

Tyvärr så kommer de som har kvinnliga spelare i laget fortsätta att erfara omogna kommentarer från motståndarna. Något säger mig att det är svårt att ta bort ur esport när flame är något som står på dagsschemat och communityn består av 75% fjortisar. Men de e ba å skita i, orka bry sig. Kul att se lite tjejer lira iaf, keep it up

2008-04-21 @ 09:29:11
Postat av: hehehe

vilken beJBBB :D:D:D

2008-04-21 @ 10:07:53
Postat av: Bleffex

Gl till Emzan och hoppas på att DRz hittar en bra spelare till sin fulla line-up!!!!
sen får väll jag då skriva att jag söker ny klan=)

2008-04-21 @ 10:18:07
Postat av: fras

koffex?

2008-04-21 @ 11:13:58
Postat av: M

Härligt med tjejer som lirar.. Och det ang. att tjejer får kommentarer är ju bara fånigt. Vad gör killar bättre än tjejer på att spela datorspel? ^^
Och lite off-topic så var EmiZ finfin ju ;D ska bli kul att se.

2008-04-21 @ 12:30:10
Postat av: Bu

Är det någon som kan förklara varför de tog in emiz?
Inget emot tjejer, skit bra att man får in tjejer till gameing, men jag tror personligen det var därför de tog in henne, enbart för att hon är tjej!
De tycker jag är lite fel iaf :/
Hur länge spelade hon med laget innan de bestämde` att hon skulle joina? Var de efter en dag så tycker jag det är fel, ska tjejer ge sig in i spel då ska de behandlas som alla andra :P
Någon i laget kanske tänkte med annat än huvudet ;P
Eller så har hon the skills, prove me wrong plz!

2008-04-21 @ 13:30:02
Postat av: idefix

3vligt me tjejer , lycka till emiz

2008-04-21 @ 14:00:03
Postat av: obama

ul philip had to go :)
Emiz looks like a good pick up and im sure you guys will find a 5th soon and will do good on the coming lans, (c) pistol wins

2008-04-21 @ 14:09:00
Postat av: Bleffex

Bu emzan är mycket bra så jag tror inte dom tog in henne för att hon e tjej! sen om du vill spela med dom så finns de ju en ny changs då dom bara e 4.

2008-04-21 @ 14:55:11
Postat av: Crutto

dagens tips: man MÅSTE inte basunera ut att man är tjej, det som är det finfina med online-gaming ;o men om man nu känner ett inre behov av det, well då får man bita i det sura äpplet :) (angående ze abuse)

2008-04-21 @ 15:41:47
Postat av: H@nn@

Bu, vakna upp lite va !!!!

2008-04-21 @ 15:46:59
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Bu

Nej jag är inte intresserad, undrade bara hur de var.
De verkar satsa framåt rätt hårt men jag har svårt att se hur de kommer lyckas med 2 tjejer i laget(ta inte illa upp tjejer, har inget emot er :), men visst jag kommer heja på de när de spelar, hoppas de pwnar alla så jag får äta mina ord :P

Sen undrar jag varför du lämnade, de var ju inte pga motivationsbrist iaf, de kan alla se :P

2008-04-21 @ 15:59:14
Postat av: Bleffex

Bu jag kan säga att jag gjorde bort mig! mer behöver jag inte säga. men jag tror på denhära lineupen. bootcamp+ träning så kommer dom gå enu längre i i34! GL

2008-04-21 @ 16:12:39
Postat av: SNIGL

GL HF! : )

2008-04-21 @ 16:21:32
URL: http://www.pixelhack.se
Postat av: Shades

Tror nog att de flesta förstår att vi inte tar in spelare för att dom är snygga eller fula. Vi väljer spelare på samma grund som dom flesta. saker som TP, skill, Motivation och magkänsla med mer.

I övrigt så är det dags att alla står upp och säger ifrån vad det gäller detta förbannade flamet. Tycker communitys och forum borde vara hårdare där och verkligen tabort kommentarer som inte har med saken att göra. Sätt en standard.

vad gäller basunera ut så undrar jag på vilka grunder du tycker vi gör det. Att tala om att vi har ny spelare har vi gjort tidigare och att publicera bild har vi oxå gjort tidigare. Att vi lanserar spelare med bild och namn är för att vi vill lyfta fram personerna och inte bara en klan utan att det är verkliga personer bakom Nick så folk fattar att dom sårar eller lyfter personen bakom nicket i de ord folk spyr ur sig.
Vi har gjort ett val i att försöka göra internet och gamingen lite mer personlig vilket jag hoppas tas på lite mer allvar en det tråkiga gamla tjatet om kön. Kom igen nu kryp ut ur pojkrummet för fan se er om kring . detta endast riktat till ni som känner er träffade.

2008-04-21 @ 16:25:34
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Ruben

ÄH nu ska man inte vara så där tycker det är kul med lite tjejer in das spel så :D

lovar att Bu var en av dem som ville joina druidz och han kan inte ta det att han blev petad av en tjej ;)

Druidz räkna med att jag och gurgla ställer upp på bootcamps emd er hahaha :D

skämt o sido lycka till med en NY femte då:P

btw mickstah e jäääävligt skillad på att härma chewbacca!

2008-04-21 @ 16:43:31
Postat av: Bu

Jag hoppas de bleffex, jag vill att de ska lyckas bra även om jag inte tror på det.

Sen håller jag med dig shades, på allt förutom det första du sa. De du sa där är idealet och de funkar inte så smidigt som du säger, finns många andra faktorer inblandade.
Men de är mina åsikter iaf.

2008-04-21 @ 16:57:15
Postat av: #gothyped för att flamea mig ^.^

Såklart gillar jag som alla andra mer tjejer i Cod4 och i gaming i största allmänhet.

Men. Det känns som team-druidz bara tar in ännu en tjej för att visa att de är "framåtsträvande" och de känns bara publicitets-hungriga. Det känns som en PR-grej för att få druidz att se bra ut.

Har lirat mot denna Emiz (mot dignitas tjejlag) och jag kan helt ärligt säga att dom var ruskigt dåliga. Inget jag säger för att "flamea" eller så, utan de var dåliga, både som lag och som individuella spelare.

Så när man från druidz sida säger att man sattsar på top 10 EU så får det iaf mig att skratta för mig själv. Man har redan förlorat två spelare som, tillsammans med dansken, var det enda man hade i skillväg.

Sen är det ju lite lamt att kalla alla som har en åsikt för "flameare" och be dem växa upp. Det handlar inte om att de är tjejer, det handlar om att de är mindre bra spelare (förutom Hanna! Hon är bäst, iaf lite bäst ;).

Förövrigt så är Bu den vettigaste här!

2008-04-21 @ 17:57:50
Postat av: Bu

vilka var dom 2 bra spelarna?

2008-04-21 @ 18:30:01
Postat av: Shades

Har inget mer att säga men det vanliga tjatet om att klaga på att andra är dåliga med mer är exact det vi kan lägga ner att diskutera finns hundra saker som avgör hur bra man är.Det vet alla som spelat eller hållt på med Esport eller Sport. Dags form, inställning, motivation och även dom andra medlemmarnas positiva eller negativa attityd. Så någon som är dålig i en grupp kan vara väldigt bra i en annan det handlar om grupp psykologi och det är väldigt komplicerat. Men jag vet att jag fungerar olika bra med olika personer och oxå under olika dagar. Så att snacka om hur bra/dålig någon är är bara onödigt utan låt oss spela och lycka till själv men sluta gnäll det blir aldrig något bra av det. Personligen omger jag mig hellre med positiva glada människor än folk med negativa och gnälliga åsikter.

the fool thinks he's wise but the wise knows he's a fool.

2008-04-21 @ 18:58:47
URL: http://www.druidz.se
Postat av: EmiZ

"Du blev bara in tagen för att du är tjej"
Dom flesta av er verkar inte förstå att det är ett team som spelar, ett team som ska fungera. Man behöver inte jämt ha en jävla team carrier osv. Det är teamet som ska fungera. och varför inte ha 2 tjejer i laget. Jag tkr det är as skoj att spela med druidz, skulle kunna äta up dom allihop för att dom är så grymt söta! Och till alla som tror att inte brudar kan spela, ni ska få äta upp varenda ord kan jag lova. Ska äga skiten ur er :D för nu är det party time ffs :D:D:D:D cu@lan
EmiZ

2008-04-21 @ 19:08:03
Postat av: EmiZ

EmiZ Heart Hanna

2008-04-21 @ 19:09:04
Postat av: jaccot

hehe

gl hf

2008-04-21 @ 19:14:07
Postat av: EmiZ

Och en sak till, bara för att man inte har en snabel mellan benen så behöver man inte bli ner tryckt av omogna jävla gamers. Tänk över era liv för *** ....
Tycker att ni ska uppskatta vi tjejer som har skills! och vet hur man spelar.

2008-04-21 @ 19:16:42
Postat av: sugN

Så självklart varför dom tar in en tjej , killarna i laget är lite sugna ... gl på lan ;> akta er i sovsäckrna för era teammates. skriver bara d alla tänker. NI går ut med en bild på en Blondin som ser välidigt... ja ni förstår . billig publicitet....sen whinar ni för folk ger er kommentrer. Skit i att lägga upp en bild på dig själv när du ser ut som du vill ha glass hela dagen. men är man en klan som inte satsar på att bli bättre så visst. gl hf

2008-04-21 @ 19:17:45
Postat av: Shades

Kul att se att det blir så många uppörda stämmor här.
Dock är det få med substans i.

2008-04-21 @ 19:23:48
URL: http://www.druidz.se
Postat av: EmiZ

"ser ut som jag vill ha glass hela dagen"
HAHAHAHAHA... mjaa föredrar party hela dagen.
Skulle ha lagt up bilden när ja hade vart vaken över 48 timmar och full som en alkis. då jävlar hade det vart party asså :D:D

2008-04-21 @ 19:26:56
Postat av: Swinnnk

Suck, någon som tycker att "tjejer skall våldtas på LAN" har en vettig åsikt kan ju inte ha allt på plats där uppe, för det är ofta det som pågår i ingamechaten.

Visst, de finns fler killar som spelar än tjejer, och ofta är det även så att de bästa killarna är bättre än de bästa tjejerna, det är faktiskt vetenskapligt bevisat. Dock så tyckler jag att både hanna och emiz är duktiga spelare + att det märks att de har en bra kemi inom laget. Mycket skratt och stoj, det tycker iaf jag väger väldigt tugnt om man skall bygga ett framgångsrikt lag. Sen som Shades sa innan, hur fan kan ni klaga på att dem använder sig av "billig publicitet" när dem lägger upp en bild på en av sina
nya spelare. Besök deras sida så skall ni allt få se att de finns bilder på alla.

Så, sluta klaga på tjejerna/druidz och lägg fram en lyckönskning, för det ni har är inte konstruktiva kommentarer, det tycker iaf inte jag.

Lycka till. Ses om en vecka druider!

2008-04-21 @ 19:44:18
URL: http://www.tenax.se
Postat av: overkill

Jag hade förstås förväntat mig dessa kommentarer och åsikter. För övrigt angående hur länge vi testade henne så var det under en längre period och det klickade direkt. Sedan med bilden så kan ni kolla Shades kommentar.. vi har lagt ut bilder på alla våra nya spelare som vi tagit in. Bara att kolla
arkivet. Förstår inte vad som är så speciellt med just den bilden? Det har inte ens någonting med det här att göra utan vi presenterar ett nytt lag.

Det var i fredags vi egentligen skulle utannonsera våran fulla femma men pågrund av vissa incidenter blev det tyvärr bara en ny spelare och det hände efter den första nyheten postades. Våran tänkbara femte spelare har vi spelat med förr och vi ska fortsätta testspela för att se om allt känns rätt.

Jag ser inte heller varför man inte skulle kunna komma långt med 2 tjejer i laget.. det är helt patetiskt att säga något sådant. Ni vet inte vad vi går för så ingen mening att ens kommentera det. Vi möter dagligen invite lag och vi hade inte presenterat detta laget om vi inte hade presterat bra mot dessa lag.

Time will tell

2008-04-21 @ 19:53:42
URL: http://www.druidz.se
Postat av: H@nn@

Hur orkar ni skriva en massa skit? Ärligt talat, det är bara så jävla löjligt alltihop. Ät upp eran stolthet och sluta tro att NI är bäst själva. Orka detta tramset. Var glada att det finns kvinnliga spelare som presterar istället för att whina sönder oss.

2008-04-21 @ 19:59:46
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Bleffex

tycker en 1vs1 är rätt bra ide då jag vet att hanna och emzan kommer krossa dom flesta!

2008-04-21 @ 20:03:34
Postat av: Gurgla

Go druidz :). alla andra noobs su.

2008-04-21 @ 20:04:15
Postat av: alphonzz

Märks ju att avundsjukan på druidz är stor, GL druidz i framtiden, GOGO druidz

2008-04-21 @ 20:29:07
Postat av: dohfOs

lycka sig till drz!

2008-04-21 @ 20:30:41
URL: http://www.galenskap.eu
Postat av: Rubina

*EmiZ Heart Hanna*

wooo girlpower!

;)

nej men serri orka bry sig så här överdrivet mycket. helt ärligt, FAN VAD MÅNGA ONÖDIGA SKIT KOMMENTARER FRÅN VISSA!

håll det för er själva istället.

FAN RUPERT BLIR SUR NU PERKELE SATANAS JÄVLA..

såja e lugn nu! :D

2008-04-21 @ 20:46:46
Postat av: #gothyped

Är det nån av er som svart på det JAG skrev?
Ni från druidz verkar inte låtsas om min kommentar. Eller?

Jag har flera punkter som ni verkar ignorera och kör på med "ses på LAN" och "tjejer med skills"...
Vafan?
Jag bryr mig inte om ni är tjejer. Jag bryr mig bara om att ni är dåliga spelare (precis som overkill) och sen tror ni att ni ska bli top 10 EU =/

Och som sagt, det känns verkligen som en PR-grej att ta in ännu en tjej, men om ni säger att så inte är fallet, då är det väl inte så.

Jag har inget emot tjejer som gamear, men kalla er inte skillade när ni inte är bra ;)

Kanske låter hårt, men då jag spelat mot er båda och
sett hur ni kör, så är jag tyvärr tvungen att säga att ni inte är bäst direkt.

Sen så säger nån av er att man inte behöver en team-carrier, MEN, det är just det ni kommer behöva om ni bygger laget på mediokra spelare.

Jag hoppas vi kan ses på LAN och ni kan bevisa att jag har fel! :D

2008-04-21 @ 20:59:26
Postat av: Patrik A

men inte fel med lite publicitet Druidz =) näe men skämt åsido lycka till grabbar och tjejer

//deffan

2008-04-21 @ 21:01:17
URL: http://averin.blogg.se
Postat av: Rubina strikes again!

satan gothyped... he is pissed off!

2008-04-21 @ 21:09:57
Postat av: Swinnnk

men vem är du då #gothyped? Är det hype som hittat till koddblogg också? vem är du då som verkar vara bäst på allt :)? ;)

bara undrar, inge "påhopp"

2008-04-21 @ 21:11:16
URL: http://www.tenax.se
Postat av: Shades

Läs mina inlägg ett av dem är direkta svar på dina frågor om du inte för står mina svar så är det svar nog för mig som bevis på din inteligens.

Läs gärna mina svar EN gång till.

Plus jag måste säga emot swinnk att tjejer kan faktist vara bättre en killar det handlar om att killar har haft förtur inom gaming för
det var många spelare som då killar började med gaming pga teknik intresset för datorer. men jag har flera åsikter om detta och det är bara att hälsa på mig i jkpg så skall jag berätta för dig o alla andra som inte ser tjejer som lika. Det är synd om er och jag hoppas min son växer upp och inte delar samma gammal modiga syn som er. Jag hoppas han blir em man som inte dömmer folk efter kön utan efter deras handlinga. i övrigt blev det ju bättre kommentarer nu synd bara att det fortfarande kommer skit ur endel.

2008-04-21 @ 21:16:18
URL: http://www.druidz.se
Postat av: sugN

gothyphed önskar er all lycka men säg inte att det är en storsatsning... spelat mot er och ni är kanske top5 Ukraine. gl iaf, hoppas att det går som ni tror ;>

2008-04-21 @ 21:16:48
Postat av: Jaq

Lycka till Druidz :)

2008-04-21 @ 21:17:37
Postat av: EmiZ

#gothyped
Du säger att du inte har nått emot tjejer som spelar, asså KNIP IGEN KÄFTEN dådå, seriöst grow some balls.
Säger bara det.

2008-04-21 @ 21:25:32
Postat av: H@nn@

Måste alla säga hur jävla dåliga vi är, enligt er? SLuta fakenicka och visa vilka ni är istället fega jävla töntar!

2008-04-21 @ 21:43:09
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Swinnnk

Säger som H@nn@, på med era riktiga tags så kanske det blir lättare att ta er på allvar. :)

Dem har tydligen redan motbevisat er att dem har vad som behövs och faktiskt vågar visa framfötterna. Ser inte många av er andra på internationella lag och faktiskt presterar bra där... hmm?

2008-04-21 @ 21:57:15
URL: http://www.tenax.se
Postat av: jonatan

EmiZ - F12 luktar kizz

2008-04-21 @ 22:03:47
Postat av: n3uro

Äh vem fan bryr sig egentligen? Kul att Druidz har hittat en ny spelare, synd att bleffex fick gå. Vem fan bryr sig vilket kön spelarna jag har, jag hoppas på att EmiZ visar alla testosteronstinna småpojkar att tjejer också kan, så man slipper läsa alla sexistiska kommentarer som drar likheterna till fyrtiotalets nazityskland.

För övrigt så är jag LITE bättre än alla andra som skriver här, för jag har Swinnnk som skriver det jag tänker säga hela tiden, och han är fedt med pr0!

2008-04-21 @ 22:07:04
Postat av: SNIGL

efter att ha skummat igenom lite snabbt på alla kommentarer (tog ett tag) så kom jag fram att en del som skriver dessa inlägg behöver lite kärlek.

Gå fram till närmsta kille/tjej/katt/hund/dammråtta o ge dom en kram så blir det nog bättre.

GL HF Druidz!

2008-04-21 @ 22:16:04
URL: http://www.pixelhack.se
Postat av: SobriuS

Well...

Om Shades skulle ta in fult folk så hade jag varit en stående person i Drz.
Nu är jag dock inte det pga att han inte tar in folk som är fula... Men om jag inte missminner mig så är det inte ens han som tar in folk utan hans sektionsansvariga.

Gaminscenen har alltid varit mansdominerad och på internet tror alla att de är "vemsomhelst".
Det är en person bakom sitt nick men det visar man inte. Man är inte heller ofta den man verkligen är. Man gömmer sig bakom sitt allter ego aka Johnny Balle.

Att ta in en tjej kanske var ett PR-stunt eller så kanske det inte var det. Många kanske klagar på EmiZ skills som hon hade då, men hur många vet vad hon har nu!?

Hon må kanske inte ha en snabel, men hon vet troligen åtminstone hur den används till skillnad från en större del av det "manliga" communityt inom Gaming.

Ingen känner igen mig *phew* för jag har inte ens fått hem mitt CoD4 ännu så jag har väl tur. Är ni snälla o frågar Shades om vem jag är så berättar han nog gladeligen om vilken dåre och pucko jag är ;)

Alla ni som talar om att man ska vara "vem som helst" på nätet, sluta klanka ner på könet, läggningen, frisyren med mera isf.
Döm inte människorna efter deras tillhörigheter utan _ENDAST_ efter vad de kan.

Sedan så när jag skummade många kommentarer så fanns det just poänger om bl.a. dagsformen osv.
För er som faktiskt är idrottare utanför e-Sporten kanske vet att man inte alltid är på 100% varje gång. Det är inte lätt att alltid ligga på topp men det är det vi alla eftersträvar.

Jag tror på Drz att de kan klättra upp till top5 med rätt motivation och rätt laganda.
Dessutom så har Shades lovat mig att få vara med o kramas på DH =)

"rm -rf means Read Manual Really Fast"

2008-04-21 @ 22:21:18
URL: http://www.paradoxmedia.org
Postat av: Sven Dufva

nice med top 10 LOLLOLLOOXOXOLXLZLZXXXXXXX_1

2008-04-21 @ 22:23:30
Postat av: gzzon

hf gl druidz.

2008-04-21 @ 22:25:15
URL: http://www.rastafariklas.se/
Postat av: LAN Mathias

Varför ta in low-med spelare? För att hon är tjej?

2008-04-21 @ 22:27:32
Postat av: iNke

Att det är bra att ha höga målsättningar är jag den förste att hålla med om. Men att sikta på top 10.eu känns i mitt tycke minst sagt befängt. Om vi ser till top 10 idag så återfinns otroligt starka organisationer som dignitas, MYM, fnatic, Roskilde Ravens, tek9 och SK. Huruvida spelarna är bra eller ej kan jag inte uttala mig om, jag vet bara att Overkill dominerar DH i flygplan, men organisationen Druidz är den första och första felande länken vad gäller lagets potential att nå top 10 i Europa.

Shades försök att undvika kritiken om att detta skulle vara ett PR-trick är i det närmaste skrattretande då han varken tycks kunna utforma korrkta meningar eller undvika att motsäga sig själv i princip varje mening. Jag hävdar inte att additionen av "EmiZ" till laget är just en PR-kupp för att få "Druidz att se bra ut", utan jag förstår Shades managertänk helt och hållet. All publicitet är bra publicitet och om jag var i Shades skor så skulle jag också pusha för att få nyheter om mitt lag postade på sidor som denna, oavsett vilket ämne de berör.

2008-04-21 @ 22:31:54
Postat av: Bleffex

lol mycket mogna inlägg här! eller vad tycker du Jonatan!!!!!!

det är upp till dom om dom vill ta in low-med spelare fast jag inte ser någon i lineupen som är low-med. vissa saker som folk skriver här tycker jag att dom kan hålla för sig själv. man behöver inte heller skriva allt man tycker för att det kan såra personen och det är ju jävligt onödigt! vi är alla här för att läsa lite nytt om vad som händer ute i cod4 värden och inte hålla på att trycka ner klaner!
//mvh BleffexX

2008-04-21 @ 22:34:47
Postat av: Chiefen

Ja ni... Har precis lirat pcw mot druidz, och jag märkte inget fel på EmiZ. Vad spelar det för någon roll vilken kön man är, för att röra på ett par fingrar och handleden? Inget fel på druidz, och verkligen inget fel på tjejerna i klanen.

2008-04-21 @ 22:36:27
Postat av: SobriuS

@iNke
"...varken tycks kunna utforma korrkta meningar eller ..."

Att gnälla på andra och stava fel är som att torka sig i röven innan man skitit.

---------------------

Dock ska du inte klaga på hans grammatik eller stavning då du kanske inte vet om hans bakgrund till varför den ser ut som den gör.
Har du dessutom läst annat som Shades har skrivit så kanske du ser ett mönster i hans texter.

2008-04-21 @ 22:40:32
URL: http://www.paradoxmedia.org
Postat av: overkill

Nu är det såhär att om detta skulle vara ett PR-trick så vore det väldigt dumt att lägga ner pengar på biljetter och lanresor med detta laget. EmiZ är en väldigt bra spelare och vi alla trivs ihop och jag tror att med denna lineupen kommer vi komma ännu längre än vad vi gjorde med den gamla i33 lineupen.

2008-04-21 @ 22:41:50
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Chiefen

mhm, sant overkill :p Jag undrar mest bara vart ni får allt om att hon inte skulle kunna prestera bra från? Jag tvivlar på att alla som skriver att hon är dålig, och så vidare, har spelat mot henne/sett henne spela?
Blir bara less på folk som gillar att tjafsa med folk över internet..
För att upprepa det jag skrev tidigare så har jag precis lirat mot henne, och druidz, och återigen inga fel på hennes lir inte.

2008-04-21 @ 22:49:56
Postat av: Rubina/Ruben

Vi har diskuterat med varandra o kommit fram till att man får ha visioner vad e fel med att ah det?

kolla på malmö i ishockey, hur går det för dem?

de satsra år efter år osv. och hur går det?

syfta lite på druidz bara för de siktar högt betyder det inte att de ser sig själva som top 10 eller kommer att bli top 10.

så nu tycker vi att folk ska chilla!

2008-04-21 @ 22:57:20
Postat av: lippe

jak inte stafva kan mycket pra, Finnelandet jak ifrån varar!

druids jak tycka lycka till!!!
From Suomi with Löööv!!!

2008-04-21 @ 22:59:27
Postat av: H@nn@

bra

2008-04-21 @ 23:00:47
URL: http://www.druidz.se
Postat av: gzzon

ta en kebab o va glada.

2008-04-21 @ 23:05:52
Postat av: iNke

Om IFK Göteborgs president skulle gå ut i media och säga att laget satsar på semifinal i Champions League skulle det bli mängder av såväl flame som rage i både media och bland andra klubbar. I min mening känns detta som en bra jämförelse med Druidz uttalande.

Jag ser för övrigt ingen anledning till att folk inte ska få uttrycka sina åsikter på denna datorspelssida på internet.

2008-04-21 @ 23:07:07
Postat av: lippe

man para pli tjokkilainen af kebaben!

2008-04-21 @ 23:11:45
Postat av: NoGo

:D

gl Druidz

2008-04-21 @ 23:21:08
Postat av: Chiefen

hahaha n3uro "Äh vem fan bryr sig egentligen? Kul att Druidz har hittat en ny spelare, synd att bleffex fick gå. Vem fan bryr sig vilket kön spelarna jag har, jag hoppas på att EmiZ visar alla testosteronstinna småpojkar att tjejer också kan, så man slipper läsa alla sexistiska kommentarer som drar likheterna till fyrtiotalets nazityskland." :D

iNke: Nej, visst får folk uttrycka sina åsikter.. Men enligt mig till en viss gräns. Kommentarer som
säger att hon skulle vara sämre för att hon är tjej tycker jag bara är nere på dagisnivå.

2008-04-21 @ 23:23:45
URL: http://tobbbbe.blogg.se
Postat av: Discodance

Lycka till, kul me fler tjejer.

2008-04-21 @ 23:35:24
Postat av: Patrik A

haha vilket dagis det är här inne då

//deffan

2008-04-22 @ 00:06:20
URL: http://averin.blogg.se
Postat av: Dagis

"She comes straight from her previous clan Destiny Girlz where she definitely was the keyplayer"

lol på den. Var knappast pga att EmiZ var "keyplayer" som hon FICK KICKEN från dgirlz. Tror tyvärr Bleffex gjort rätt i att lämna Druidz.

2008-04-22 @ 01:34:57
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
Postat av: TJANDIM

hej patrik

2008-04-22 @ 01:53:18
Postat av: TJANDIM

71 kommentarer. hmm

2008-04-22 @ 01:54:37
Postat av: EmiZ

Dagis
Kul att du vet varför jag fick kicken, var inaktiv pga att jag flytta och hade mkt jobb.. sen passade jag tydligen inte in. var för högljud och helt crazy. antar att dom äldre brudarna inte diggade det specielt mkt, wasent meant to be us. om du förstår vad jag menar. och kicken, mja vete fan ja lämmna nog bara. säger bara orka. sen en annan grej sen är helt fuckat, är att det är så jävla mkt bull shit snack asså. väx upp för fan! /hatar er som håller på. get rl

2008-04-22 @ 04:27:59
Postat av: n3uro

Tycker det är jävligt roligt att de som försöker uppvigla sitter med fakenicks och är tuffa. Varför får man inte se några realnicks så man för en gångs skull får se folk som faktiskt STÅR för det dom säger?

Jävla nollor, fjantar och imbeciller. Ni får tycka vad fan ni vill, men stå för fan för det också.

2008-04-22 @ 08:20:52
Postat av: S

Spelar det någon roll om det är tjejer med i laget?
Ni är väll inte bättre än någon annan? Står det någonstans att tjejer ej får vara med?

Säger bara YOU GO GIRL!

2008-04-22 @ 09:45:59
Postat av: tomaZz

gl, men lagom ovärt att annonsera en ofärdig lineup.

Ni kunde ju ha väntat tills 5:e är klar, men det är ju alltid kul med lite publicitet ;D

2008-04-22 @ 10:14:56
Postat av: Fiaten

Lycka till Druidz :D

2008-04-22 @ 11:58:13
Postat av: overkill

tomaZz: Anledningen till att att annonsera en ofärdig lineup var för att koddblogg skrev om oss i fredags men under senare en senare tid var vi tvungna att göra oss av med bleffex på grund av vissa incidenter om motivation och annat och folk ville veta vad som hade hänt så släppte vi denna nyhet och passade på att skriva att vi har tagit in EmiZ. Förstår inte varför vissa reagerar så hårt på att vi tagit in en ny tjej i laget men efter dessa kommentarer så känner vi bara oss ännu mer taggade att bevisa för personerna som har en egen åsikt om tjej-spelare vad vi egentligen går för.

2008-04-22 @ 12:10:10
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Bleffex

Dagis: jag gjorde inte rätt val då jag nog kommer troligen sluta spela lika seriöst!
om jag ska spela kvar så vill jag spela i en klan som åker på lan och inte då bara DH utan utanför sverige också!
men tyvärra så finns det inte så många klaner i sverige som ska göra det. dom som ska göra det är ju redan 5 så blir nog inte så mycke cod4 längre men det får vi se!//Bleffex

2008-04-22 @ 12:49:49
Postat av: BeeF

Haha hur orkar ni ^^

2008-04-22 @ 13:28:20
Postat av: Ruben

FY FAN TA EN TILLLLL!

2008-04-22 @ 14:24:26
Postat av: erbL

Undrar hur folk som flame'ar här inne resonerar. Många verkar vilja framföra att det var ett dåligt val att ta in EmiZ, men seriöst, tror ni att Druidz kommer kicka henne enbart pg.a lite whine? Laget har testat flera spelare och tillslut funnit den rätta. Säg som jag; GRATZ Overknull 'n the gang, ul Bleffcance, och låt laget pracca med glada miner som små trasselapor inför teh summeR LAN'z!

2008-04-22 @ 15:01:36
Postat av: tomaZz

overkill: mhm ok ;p

2008-04-22 @ 15:13:09
Postat av: Elvemo

hmm 82 , lets go for 100

2008-04-22 @ 15:47:17
Postat av: pawn

Bump! Nu blev de en till :)

2008-04-22 @ 16:27:10
Postat av: SID

Ruben nu kan vi inte jämföra med Malmö, även fast dom skulle punga in 500 miljoner till den där värdelösa skit klubben så skulle dom inte lyckas.

Och svenskar är tammefan de bästa folket på att whina.

Och nu till min åsikt om tjejer, anledningen till att inget tjejlag lyckas är för att dom inte fungerar bra i grupp. Så fort det är nånting som är fel så går dom bakom ryggen på varandra och börjar snacka skit och tar inte itu med problemet. Och sen blir allt bara ett stort helvete.

Gl HF

2008-04-22 @ 17:44:03
Postat av: Bleffex

tror att hanna och emzan kommer funka bra ihop! har hört att dom nästan älskar varan så mycke att dom är ett par på vent iaf:D

2008-04-22 @ 17:58:47
Postat av: Ruben

SÅJA SID!

hahaha sid e cod4:as lilla Dr Phill.
Lyssna på han. Gör om... Gör rät!! hahaa min lilla värdelösajävlafitthorunge sid :D

2008-04-22 @ 18:52:16
Postat av: EmiZ

orka bry sej! nu kör vi!

2008-04-22 @ 19:44:38
Postat av: Rubina

KOM IGEN GIRLPOWER WOO! :D

2008-04-22 @ 20:11:38
Postat av: hehe

ruben är egentligen en tjej, hon säger bara inget pga all publicitet. Lär er av henne! HEhaHEH

2008-04-22 @ 20:24:43
Postat av: Rubina/Ruben

men du hallå

är kanske lira schizoooooooooooooooooo

men vi tycker att vi är en bra förebild för alla pojkande och filckande gÄjmärz

2008-04-22 @ 22:46:44
Postat av: Anonym

Tror inte ni kommer få en bättre spelare en Bleffex

2008-04-22 @ 23:04:40
Postat av: Bleffex

omg finns massa bra spelare!

2008-04-22 @ 23:26:08
Postat av: hehe

jag får den där konstiga känslav av att bleffex kommenterar själv först som fakenicker sen som bleffex. Bara jag? =DDDDDDDD

2008-04-23 @ 13:03:31
Postat av: Gurgla

jag får den där konstiga känslav av att bleffex kommenterar själv först som fakenicker sen som bleffex. Bara jag?
Ja

2008-04-23 @ 13:46:56
Postat av: Bleffex

öö okey

2008-04-23 @ 14:18:53
Postat av: Gurgla

Bleffex, Jag hoppas att du noterade att jag citerade "hehe".

2008-04-23 @ 15:35:47
Postat av: Bleffex

Gurgla bara för att du vill ligga med mig så behöver du inte skriva hehe;)

2008-04-23 @ 16:21:07
Postat av: dohfOs

1 kommentar kvar till 100. ujuj..

2008-04-23 @ 23:40:04
URL: http://eSport.dohfOs.eu
Postat av: Ruben

JA

2008-04-23 @ 23:48:38
Postat av: Swinnnk

jAG FÖRSTÖDRDE DET FINA JÄMNA TALET 100, LANDÖDEN PÅ MIG!!!ONE11

2008-04-24 @ 19:12:28
URL: http://www.tenax.se
Postat av: H@nn@

SES PÅ LAN SWINNNK!!!!!!!!

2008-04-25 @ 00:44:05
URL: http://www.druidz.se
Postat av: gzzon

hanna e soet på lan swinnk!!!!!

2008-04-25 @ 12:38:04
Postat av: FUFFEN

hur orkade jag läsa igenom alla kommentarer?

Jo tack jag ångrar verkligen attt jag började läsa.

2008-04-25 @ 18:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0