Oslo Lions tappar PSIR, Fittozauruz ersätter

image337Norges klart hetaste CoD4-lag, Norge Oslo Lions (f.d. fastswitch) har gjort en liten ändring i deras lineup. Dessvärre har lagets tidigare kapten Norge PSIR blivit inkallad till lumpen och i.o.m. att träning krävs inför sommarens LAN-säsong kliver han av redan nu. Ersätter honom gör Europa Random Gaming-spelaren Norge Fittozauruz, ett tungt bakslag för RG om jag får säga mitt men troligen fick Fittozauruz ett erbjudande som var svårt att motstå.

Norge GiZzOR om ändringen:
"We knew PSIR had to leave for the army before the huge LAN's this summer, so we had to get in a replacement for him as soon as we could. After a few trials with a couple norwegian players, we had our eyes on Fittozauruz. alex knew him from being in a clan with him earlier, and he seemed like the perfect fit. For this springs online cups and the LANs this summer we're going to use him instead of PSIR."

Oslo Lions lineup:
Norge alex
Norge GiZzOR
Norge robonz
Norge Zenith
Norge Fittozauruz

Lycka till med de andra lejonen Fittozauruz!

Relaterat:
Oslo-Lions.no
#oslo.lions @ QNet.
Fnatic.com (källa)

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det gött!

2008-04-12 @ 02:46:43
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: SnuRk

Det är ett väldigt tungt tapp för oss och det lär bli stora förändringar i vår lineup närmaste tiden.
Kul för fitto dock, lycka till :)

2008-04-12 @ 10:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0