CoDgaming intervjuar TKB

Våra vänner CoDgaming på andra sidan sundet har intervjuat RTCW/ET-profilen Danmark Arachon som spelar i Finland The Killer Bunnies. Namnet må vara ett av de bättre i CoD-communityn, men håller de som lag? Tveksamt.. Men i den relativt långa intervjun får vi läsa hur en f.d. ET-spelare ser på COD4 och dess scen och bara det gör det hela till intressant läsning - trots allt.

The Killer Bunnies lineup:
Danmark Arachon
Holland HNKN
Finland Kekka
Finland Mefisto
Finland Nizou
Finland Powah

Saxat från intervjun:
Q: Hvad er dit indtryk af spillet rent konkurrencemæssigt?
A: Med det antal konkurrence som er blevet annonceret indenfor den korte levetid af CoD4, så syntes jeg at CoD4 står langt stærkere end hvad ET nogensinde har gjort; dette er måske også en af grundene til at mange ET spillere har taget skiftet til CoD4. Jeg tror at CoD4 har en meget stor fremtid foran sig, da det syntes at fremkalde følelser hos mange grundlagte communties så som CoD2, ET og BF2.

Q: Hvis du kunne ændre 3 ting ved CoD4:MW, hvad ville de så være?, og hvorfor?
A: En prik i midten af skærmen når man ikke bruger iron site, til at bruge som aim reference, det er noget som vi alle har været vandt til igennem QW, RTCW og ET; prikken som har været ensbetydende med hvor kuglerne fra våbenet rammer har været reference til headshots. Da der er hitsounds i CoD4, så kunne jeg godt tænke mig at de blev en anelse tydligere, da vi for eksempel har været vandt til at "ding, ding, ding" (tre headshots) har betydet at vi har slået en modstander ihjel i ET, så kunne det være en lækker ting at de blev gjort tydligere. Vi kunne også alle i TKB tænke os til en antilag coding som er ligesom ET, her kunne vi spille imod hold fra USA, Canada, Chile, Australien osv. uden problemer; derfor kunne en bedre antilag kode være en ting som kunne gøre spillet bedre (jeg hader også at skyde på en modstander uden at ramme). Den sidste ting jeg kunne tænke mig at blive forbedret er en "lille" ting som CoDTV, da det blev introduceret i ET var det en kæmpe fordel for commnitiet; kompetitativt blev det hele så meget bedre, og der er heller ikke noget bedre at se en topkamp kommenteret af TosspoT.

Q: Hvordan oplever du CoD4:MW scenen i forhold til andre spil scener?
A: Enemy Territory scenen har indenfor det sidste halve år har oplevet et fald i antal af spillere, især blandt de bedste spillere; dette er på grund af ET:QW og CoD4. De kampe vi har spillet i CoD4, har vi ikke oplevet særlig mange arrogante spillere, hvilke var ved at være hverdag hen imod slutningen af ET; det minder mig faktisk meget som begyndelsen af ET, hvor alle var venlige overfor hinanden og takkede efter kampen og så videre, det kan jeg godt lide. Jeg kommer selv fra Crossfire.nu som jeg har brugt igennem en del år nu, og der har trolls frit løb, men på CoDGaming har jeg indtil videre kun oplevet få, hvilket er skønt.


Relaterat:
Hela intervjun på CoDgaming.dk
Kaninernas hemsida
#tkb @ QNet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0