Cod.se intervjuar Gurgla, erbl och Nawk

Callofduty.se kör vidare med sina intervjuer inför CODQCUP, den här gången är det Sverige Gurgla från Sverige HeXagon, Sverige erbl representerar Sverige Team Valkyrie samt Sverige Nawk som spelar i Sverige Mortifer som får säga sitt inför kuppen.

Saxat från intervjun med erbl:
Q: Ni har skrivit upp er för CODQCUP. Vad är era förväntningar på turneringen?
A: Jag har själv knappt spelat i cupen, men jag har ändå vart insatt i den, då personer jag känner spelat där. Jag vet att CODQCUP är den bästa online-cup som finns, och går självklart in med höga förväntningar. Jag menar, tar man emot 256 lag så kan man nog sin sak:P

Q: Vad tycker du om strukturen CODQCUP använder, kvalmatcher osv.?
A: På pappret ser det riktigt bra ut och jag tror även det kommer fungera riktigt bra i praktiken! Det tillåter fler lag att vara med vilket bara är positivt. Jag tror även att det är positivt att cupen är något mer utdragen denna gång, eftersom jag på flera håll höt att folk har tyckt att det vart alltför stressigt tidigare gånger. jag har personligen inget emot en intensiv cup, men det är ju bra om om det passar alla.

Ni kan läsa mer på callofduty.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0