Uppdateringar från EMS

EMS Logo

Tyskarnas favoriy #1 - ESL har nu kommit med några uppdateringar rörande ESL Major Series (EMS). CoD4 är som bekant med i EMS (läs mer här) vilket således innebär ytterligare en turnering med fina priser i. Appropå priser är det nu utannonserat hur dessa kommer att fördelas i denna, säsong 2 av EMS.

Guld 750 euro
Silver 450 euro
Brons 300 euro

När det är dags att skriva upp sig återkommer jag till vid ett senare tillfälle. Hur många platser Sverige har i kommande EMS står fortsatt oklart. Jag mottog igår en lista på diverse siffror från det där, men efter mycket och och ännu mer men lyckades varken jag, eller de jag var i kontakt med klura ut exakt vad de siffrorna innebar. Men mer info inom kort.

Relaterat:
ESL Major Series

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0