Not Identified editeras

Holland Not Identified som jag skrev om bara för någon dag sedan har nu gått med i MGC:n Belgien Team EDiT. Någon närmare presentation känns onödig, scrolla ner en bit (eller klicka här) lär fungera.

Men nya EDiT besår av:

Storbrittanien revoltz
image29 mofje
image29 frostyle
image29 toxjee
image29 V1oqor

Uttalande av EDiT:s skojare till ägare Storbrittanien oLi:
"Today we announce the return yet again to Call of Duty 4. Just a few weeks ago our Call of Duty 4 team disbanded due to players getting bigger offers and family issues. Ever since then I've been on the look out for a new Call of Duty 4 team and several teams impressed me but when no-id came to me I knew they wud be perfect for edit. The team put together by Tim has great potential and the ability to reck havaq in the Call of Duty 4 scene. Good luck and welcome."

IRC:a med holländare:

#team-edit @ QNet.

Kommentarer
Postat av: Nawk

Jag är helt chockad över hur grymt arbete du lägger ner! Keep up the good work! Bara en fråga, hur många hemsidor kollar du igenom per dag? :)

2007-12-31 @ 02:40:18
URL: http://www.mortifer.se
Postat av: Chefen

Tack Nawk =) Ja, blir väl några sidor, men inte så fruktansvärt många. Mellan 5-10 olika sidor använder jag väl som mina huvudkällor. Lite mindre nu på mellandagarna då jag har fruktansvärt mycket IRL också =)

2007-12-31 @ 12:48:54
URL: http://kodd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0