Notiser från den svenska scenen

image288Först ut är nyheten att mixaren Sverige Discodance äntligen tagit sig i kragen och hittat ett hem (eller om nu hemmet hittade honom). "Valet" föll på välgörenhets-vinnarna Sverige Grindhouse. Discodance går direkt in i start 5:an där han tar gamle lagkaptenen Sverige saxs plats efter att denne fått ett kvällsjobb att ta hand om.

Discodance med kommentar till Koddblogg:
"saxs fick kvällsjobb och Grind behövde då en ny spelare, dom frågade mig då vi haft kontakt förut genom mix och merc. Jag har länge tänkt på om jag skulle söka klan eller inte, men när erbjudandet kom så sa jag JA direkt: Jag kunde inte motså de goa små flickorna."

Grindhouse nya startlineup:
Sverige Numse
Sverige acid_burn
Sverige Mumma
Sverige Elvemo
Sverige Discodance

Det har inte gått Chefen förbi att att Sverige ZeebbZ har hittat ett nytt hem i Sverige Corax efter det han vart utsparkad från tidigare nämnda Sverige Grindhouse i samband med Sverige Numse's entré i laget. Tungt kan tyckas men "Zeb" (Macahan? - coolast i vilda västern) tog ganska lätt på det beskedet vad det verkar.

ZeebbZ kommenterar själv:
"Jag lirade med Grindhouse sedan kom numse in i laget och då fanns det ej någon plats/jag var för dålig. Så jag frågade Capone om de hade plats för en try, vilket de hade. Efter en veckas try så fick jag beskedet att jag kommit med. Riktigt schyssta grabbar detta, tror nog detta kan bli riktigt bra. Bara vi får spela ihop oss lite."

Detta har gjort att Corax nu fått en mastodånt lineup som ser ut som följer:
Sverige Capone
Sverige Bjoern
Sverige Flaxz
Sverige ZeebbZ
Finland Lippe
Sverige KmzAh
Sverige Loof

Sista notisen för idag blir den att Sverige h0a lämnat hårdsatsande Sverige Live2Win.Gaming som jag nyligen berättade om på Koddblogg (läs mer). Detta efter att man inom laget anordnat röstning kring vem som skulle bli 6:e spelare i laget, valet föll på h0a och då tackade han för sig och söker nu nytt vilket Chefen får önska han lycka till med.

h0a berättar kort:
"Vad ska man säga.. Vi hade en intern röstning om vem som skulle bli sjätte spelare och det sluta på att det skulle bli jag. Så jag ville inte spela kvar där helt enkelt."

Detta gör att man i L2W.Gaming har det magiska numret 5 spelare:
Sverige xerno
Sverige fjeddy
Sverige pine
Sverige bozz
Sverige BeeF

Källa:
Den svenska scenen som tipsat Koddblogg - tack till er alla, ni vet vilka ni är. Har DU fler tips till Koddblogg, skicka iväg ett mail till [email protected] alternativt besök #koddblogg @ QNet.

Kommentarer
Postat av: lippe

\o/ chefen FLAGGAN E RÄTT!!!

2008-03-15 @ 23:50:12
Postat av: n3uro

Jag är TipsarN :)

2008-03-16 @ 04:32:49
Postat av: tt^^

h0a

2008-03-16 @ 11:55:41
Postat av: BeeF

haha lippe glidarN

2008-03-16 @ 11:55:50
Postat av: tt^^

I LUV U

2008-03-16 @ 11:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0